Uta no Prince-sama 3 - Recenze

2. srpna 2015 v 14:14 | Sasumi |  Recenze
chichi :DDD tak po polovině prázdnin konečně napíšu recenzi na Uta 3 :333 Co mě tam naštvalo byl ten konec, ale jinak se to víceméně dalo :D Jo a pokud si dobře vzpomínám tak v každém díle byla alespoň jedna nová písnička :D Tu je recenze :DDD

Název: Uta no Prince-sama Maji Love Revolution
Počet dílů: 13
Žánry: Reverse Harém, Romantika, Shoujo, Komedie, Hudební
Děj: Po tom, co Starish vyhráli Utapri award se konečně stali právými idoly, takže mají víc práce než doposud. Navíc se letošním hostitelem pro mezinárodní sportoní soutěž, Super Star Sports neboli SSS, stalo Japonsko. Každý rok vybere hostující země ze svých hudebních umělců jednoho zástupce, který bude zpívat na zahajovací ceremonii. Saotome nominoval Quartet Night a všichni byli šťastní. Ale pouze do chvíle, kdy si Starish uvědomili, že jižtakovou možnost mít asi nebudou. Saotome řekl, že je taky nominuje, ale pouze pod podmínkou. že ho přesvědčí. tímto se dostáváme k akci známé jako Křížové jednotky, kde byli Starish rozděleni do tří skupin a boj za to, aby se mohli společně učasnit SSS započat. Dokážou Starish Saotomeho přesvědčit? A jestli ano, zvládnou porazit Quartet Night, kteří jsou o tolik zkušenější? a kam se ztratili Heavens po jejich prohře na Utapri? To zjistíte ve třetí sérii anime Uta no Prince-sama a taky kvůli otevřenému konci určitě ne poslední sérii.
Uta no Prince-sama Season 3 slated for April 2015, main visual revealed - http://sgcafe.com/2014/11/uta-prince-sama-season-3-slated-april-2015-main-visual-revealed/

Uta no Prince sama Maji Love Revolution-Quartet Night

Vlastní Názor: Mou oblíbenou skupinou je z tama asi vážně Quartet Night :333 a postavou samozdřejmě pořád Ranmaru :D a pak ještě musím říct, že se mi líbí vylepšená písnička od Heavens :D ale vážně mám Quartet nejradši :3 členové Quartet night se tam konečně častěji usmívají za což jsem moooooocinky ráda :D Pokud bych ěla říct co mě tam nejvíc překvapilo tak to bude asi ve čtvrtém díle, kdy se dozvídáme něco zásadního o Aiovi. Opening v prvním díle zpívají Quartet a pak už normálě Starish. Jo a kdybych si měla na něco stěžovat tak to bude, že občas ty jejich tance vypadají otřesně (myšleno jak je to animované, do choreografie jim nekecám :D) Třeba v endingu to de občas vidět :D

No nic tak papa :***

Loučí se Sasumi :***

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.